marți, 24 noiembrie 2015

Reparatii samsung S5

De curand am probleme cu telefonul mobil din dotare si de aceea caut ceva service pentru reparatii samsung s5. Daca aveti idee unde pot gasi un service bun, lasati-mi un comment, ceva.

De fapt am gasit ceva interesant:

Cu toate ca oamenii din firma au doar 2 ani experienta in piata reparatiilor de smartphones si telefoane mobile, iFixGSM are sediul in Dorobanti, in Bucuresti se mandreste cu clienti care au venit cu probleme si au plecat fericiti - ei garanteaza o excelenta calitate a lucrarilor de service si de aceea trebuie sa ii recomand si eu fara niciun fel de ezitare.
Analizand foarte atent lista de servicii a service-ului am gasit servicii GSM de reparatii hardware si software pentru toate telefoanele mobile, smartphone-urile si tabelete, incepand cu cele mai cunoscute marci de telefoane/smartphones/tablete si anume: Apple, Samsung, HTC, Nokia, AllView etc. - de fapt din cate am observat oamenii reusesc sa repare fara niciun fel de problema cam orice dispozitiv de tip telefon mobil/smartphone sau tableta.

Pana la urma o sa ma duc la baietii de mai sus - sper sa faca o treaba buna, dar oricum... vat in la curent cu ceea ce am sa aflu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu